Sun Chemical na targach Labelexpo Americas 2014: elektronika drukowana w branży opakowań i etykiet

2014-09-01

Podczas targów Labelexpo Americas 2014, odbywających się w dniach 9-11 września br. w Rosemont w stanie Illinois, firma Sun Chemical zaprezentuje najnowsze rozwiązania w zakresie zastosowania elektroniki drukowanej w branży opakowań i etykiet. Mają one udoskonalić komunikację wizualną pomiędzy opakowaniem i klientem, zwiększyć zainteresowanie ze strony konsumentów, usprawnić zarządzanie stanami magazynowymi oraz pomóc właścicielom marek w zabezpieczaniu produktów przed podróbkami.

„Właściciele marek oraz firmy zajmujące się szeroko rozumianym przetwórstwem i obróbką opakowań coraz częściej oczekują rozwiązań umożliwiających zastosowanie w opakowaniach tzw. elektroniki drukowanej – mówi Roy Bjorlin, dyrektor handlowy działu Electronic Materials firmy Sun Chemical. – Odbyliśmy wiele rozmów na temat tego, w jaki sposób innowacyjne systemy opakowaniowe mogą spełniać ich indywidualne oczekiwania, a jednocześnie zwiększyć zainteresowanie i uwagę klientów. Na targach Labelexpo Americas pokażemy, jak w praktyczny sposób można zastosować w opakowaniach nasze rozwiązania z obszaru elektroniki drukowanej, odnosząc liczne korzyści”.

Na targach będzie można m.in. zapoznać się z bogatą ofertą T+Sun – spółki powołanej niedawno do życia przez firmy Sun Chemical i T+Ink. Znajdzie się ona w ramach specjalnej ekspozycji Smart Mart (stoisko nr 2015), prezentującej najbardziej przyszłościowe i innowacyjne rozwiązania z obszaru etykiet. Rozwiązania T+Sun dla branży opakowań i etykiet będą też obecne na stoisku Sun Chemical (nr 5413). Tu szczególną uwagę zwiedzających ma zwrócić rozwiązanie pod nazwą Touchcode. Jest to specjalny, umieszczany na opakowaniu kod, który pod odczytaniu przez dedykowane urządzenie przenośne aktywuje szereg funkcji, m.in. w zakresie bezpieczeństwa i interakcji sieciowej. „Touchcode to pierwszy krok, mający na celu zwiększenie interakcji między producentem opakowanego produktu a konsumentem – kontynuuje Roy Bjorlin. – Za jego sprawą oferujemy jednak coś więcej niż tylko farby przewodzące. Umożliwiamy bowiem właścicielom marek interakcję z klientami w nieosiągalny dotychczas sposób”.

Roy Bjorlin weźmie z ramienia Sun Chemical udział w zaplanowanym na 9 września specjalistycznym panelu. Wygłosi podczas niego referat zatytułowany „Inteligentne rozwiązania: jak zwiększyć interakcję z klientem i jego wydatki”. Przedstawi w nim szereg rozwiązań skierowanych do właścicieli marek, dzięki którym przedmioty codziennego użytku – poprzez zastosowanie elektroniki drukowanej – mogą nabrać zupełnie nowego, „inteligentnego” charakteru.

Na stoisku przez cały okres targów będą obecni specjaliści Sun Chemical z obszaru opakowań i etykiet, gotowi do rozmów i dyskusji na temat zastosowania innowacyjnych rozwiązań z tego segmentu rynkowego.

Więcej informacji na temat obecności firmy Sun Chemical na targach Labelexpo Americas 2014 można znaleźć na stronie http://www.sunchemical/com/labelexpo. Na odwiedzających jej stoisko, poza bogatą ofertą Sun Chemical z obszaru etykiet i opakowań, będzie czekać specjalna atrakcja: udział w loterii, w której główną nagrodę stanowi kultowy motocykl Harley Davidson.